Arkadaşlar yaklaşık 10 senedir genzim akıyor ağzımda da kötü koku oluyor sosyal hayatımı herşeyimi çok etkiliyor çok yoruldum çare bulamamaktan. Gitmediğim doktor kalmadı her ihtimali her yolu değerlendirdim. Kbb ye gittim defalarca alerji olabilir dedi , sinüzitlerim temiz alerji ilaçları fıs fıs kullandım defalarca hemde hiç faydası olmadı. Dahiliye ye gittim reflü için ilaçlarını da kullandım hiç hiç fark etmedi artık başka yolum kalmadı. Sizin önerebileceğiniz birşeyler var mıdır veya neden kaynaklandığını tahmin edebileceğiniz bu hep böyle nereye kadar gidecek.
Bir de bundan 5 sene önce sigarayı bırakmıştım ve o zaman geniz akımtım da koku da geçmişti çok güzeldi ama malesef tekrar başladım sigaraya hemen tekrar oldu geniz akıntısıyla koku. Şuanda da çok şükür 1 senedir sigarayı bıraktım ama koku ve geniz akıntım devam ediyor bu konuda çözüm önerilerinize açığım sadece bu şeyden kurtulmak istiyorum. özgüvenimi, herşeyimi, zedeledi toplu ortamlarda yakın mesafede hep susuyorum ve çok üzüyor bu durum beni.