pinarsavaseri Oglusannesi98 kızım 7 ay 12 günlük ama ben yaklaşık olarak 1 aydır ara ara veriyorum. Doktorumuzun önerisiyle 7. Aya girdiğimizde kuzu kıymayada başladık. Bazen tarhanasını kıymalı da yapıyorum.
pinarsavaseri Oglusannesi98 Besin değeri ve sindirebilmesi açısından kıymasını haşlamanızı tavsiye ederim yağda kavurmayın şu aşamada küçük oldukları için yanmış yağı sindirmeleri zor olabilirmiş. Ufak bir tavsiye :)
cglyn9 Melekbebissssss makarnavedahafazlasılütfen diye bir sayfa var instagramda. Çok güzel ürünleri var. Severek kullanıyoruz hepsini. Tarhanası da çok iyi 😊
rkykrt Melekbebissssss tarhanababa uşak tarhanası alıyorum bebek tarhanaları var tuzsuz az baharatlı. Bebişim çok seviyor ben de kıvamını tadını çok beğendim, öneririm. Netten alabilirsiniz
My_son Melekbebissssss ben yeni ek gidaya basladim ama e bebekte bebek tarhanasi var ya ondan almayi düşünüyorum canim
Anne24 ozge3747 domates var içinde cok yapmıyorum tarhana genelde hep sebze tarhanayı malzeme olmadıgında yada kolayıma gelcegı zaman yapıyorum bı etkısıde olmadı
ozge3747 Anne24 Bir yaşına kadar bebeklere domates verilmiyor, alerjik olabilirler. Ama siz verdiyseniz bir şey olmadıysa bilemem tabi her bebek bir değil.