Mrvbrnsn Bebeğim 2 aylık oldu bugün 3.500 doğdu şu an 5.500 gram ama son 1 haftadır emziriyorum 1 dk sonra geri bırakıyor mamada içmiyor ama bezi sürekli çişli nasıl doyuyor anlamıyorum böyle değildi
artikbiranneyim Mrvbrnsn gazı olmadığına emin misiniz? sık sık meme teklif etmeye devam edin süreyi uzatmaya çalışın 1 dk cok kısa
elizinannesigeldi Mrvbrnsn canım bizde 3250 doğduk ay 4300 ay 5300 ay 5900 aydan sonra meme reddimiz başladı , malesef emmek istemiyor . Bağırıyor ağlıyor , kendini geri atıyor. Bu aylarda normalmiş oluyormuş , şuan hâlâ redde devam ediyoruz . Uykuluyken güzelce emiyor , ayıkken aslaaaa kathiyyen emmiyor . Bu ay sadece 600 gramı zor almışız . Çok yorucu bir süreç malesef