Selam kızlarr bebeğim 1 buçuk aylık sürekli meme de doğal olarak ama yani bazen saatte bir bazen 10 dk da bir emiyor sonra baya bi kusuyor özellikle şu son 1 haftadır kusması fazlalaştı sık beslenme ona zarar veriyor hıçkırık ve kusmayı çok yaşıyor bu sefer de onun için ağlıyor ben yine emzirerek sakinleşitriyorum 😅 kısacası sorum şu ki 3,4 saat tutarak mı emzirmeliyim böyle sürekli emzirip kusma döngüsü yaşayarak yanlış mı yapıyorum?