sseydabal Ya kızlar varmı böyle bişey cidden lohusalar görüyomuş Al Karısını ben neden görmedim ödüm koptu görücem diye ama hiç öyle bişey görmedim gerçek mi acaba yoksa psikolojik bişey mi gören yaşayan varmı😂
iremm58 sseydabal valla bende inanmıyordum hatta annem asla tek bırakmıyordu ama çocuğu emzirip uyumusum neyse anlatmıycam çok kötüydü aklıma geldikçe piskolojım bozuluyor hayal veya yorgunluktan olduğunu sanmıyorum 🤣
nurtuba60 sseydabal kız allah derdini alsın emii lohusayım ve evde tek başımayım şimdi bunu aklıma niye soktun😁
dmlagnr sseydabal valla benim oğlan 10 gunlukken gaz bombasiydi o yüzden hiç korkucak ne yerim ne zamanım oldu esim gececiydi tek de kaldım sadece süt sagip uyuyordum
Kitsu Sizce gerçek olabilir mi ? 😅 Lohusa psikolojisi, hormonlar, uykusuzluk, yorgunluk.. eskide şimdiki gibi destek de yokmuş kadın doğum yapıp ertesi gün ev işiydi tarla işiydi çalışmaya devam ediyormuş bunlar hep ondan
ikicocukannasi iremm58 bende 2. Çocuğumda yaşadım bilincim açıktı korkudan evde duramadım bir süre Allah korusun bende inanmazdım bende uykusuzluktan olduğunu düşünmüyorum gayet bilincim açıktı
dmlagnr nurtuba60 bilinçaltının üretiyor forumdan çık git kitap oku kafanı dağıt bilincaltinin bunu işlemesine izin verme
hamcokelek33 sseydabal komşumuz bize hayırlı olsuna gelmemişti al karısı kendisine de bulaşırmış diye😂😂
atanmisbiri sseydabal ay ayy bende hiç inanmazdım arkadasıma gülerdim bir şeyler yanında taşırdı ama ve lâkin neler neler gördüm yaşadım ayy Allah’ım hatırladıkça korkuyorum inan ki, hatta annem bir hafta kaldı bizde oda hep kabuslar görmüş gece
ser666 Benim amcamın kızıda görmüş dedikleri gibi gelmiş boğazını sıkmıs ama bilmem uykusuzluktan bilmem gerçek
monica50 sseydabal direkt alkarısı görmek değil de alkarısı basması olarak geçiyor aslında. karabasan gibi kabuslar gördürme korkutma durumları oluyor. zamanında anneme olmuş, hiç yalnız kalmamama rağmen bana da oldu
tubayday Kızlar ben 5 günden sonra tek kaldım kocam 6 da gelıyordu o saatte kdr evde hep tektim kımsede yoktu bilinç altınıza yerleştırmeyın soylenılen şey tavan olan hormonun birden düşmesi ve buna bağlı olarak uykusuzluk yorgunluk hepsı bınınce bunye kaldırmıyor
atanmisbiri tubayday yok valla bacım yorgunluktan değildi 2 destek vardı evde ona bakarsan :)) ama gördüm mü gördüm