bebeğim 7 aylık olmak üzere 5. aydan itibaren ek gıdaya başladık sabah kahvaltı ögle meyveli yoğurt aksamları da çorba veriyorum uyurken emiyor ama sütüm çok çok azaldı hissediyorum neden böyle oldu gece sık uyanıyor aktif emiyor tekrar artar mı sütüm