yenianne___ hıc bı zaman kullanmadım hıc bı degerı yok pirinç unu ıle aynı, bebegınız ne kdrlık buyukse eğer robottan yoğurt kefır peynir kuruyemıs meyve gecırerek gayet besınlı bı öğün hazırlayabılırsınız hem çok vıtamınlı hemde tadı çok guzel oluyor ama tabı 7-8 aydan küçükse en azından kaşık mama yerıne yogurtla meyve karıştırıp verın o daha faydalı yada daha da küçükse formül mamayı ne ıle beslıyorsanız işte kaşık bıberon ıle verın