poyrazmom2604 Yeni aldım ama açmasıda kapamasıda çok zor yapıyorum hatta yapamıyorum gibi bişey nasıl yapıcamıda bilmiyorum bi kapatıyorum bi kapatamıyorum kullananlar nasıl hızlı kapatıp açıyosunuz evde bu şekil zorlandıysam dışarıda düşünemiyorum 🫠
elifbd poyrazmom2604 ilk bende öyleydim 1-2 aç kapa da öğrendim gri basma yeri ile altında ki minik düğmeye birlikte basıp aşağı doğru itin katlanıyor
poyrazmom2604 elifbd birincisinde oluyorsa ikincisini tekrar deneyim diyorum yapamıyorum bu sefer çok zor oluyor ya😂 açarkende yerlere sürterek açıyorum resmen siz nasıl açıyorsunuz ben mi yanlış şekilde açıyorum acaba ilk kollarını mı kaldırcaz yoksa portbebeden tutup mu
elifbd poyrazmom2604 haha ilk bende öyleydim ama eşim olmayınca iş başa düştü öğrendim şimdi her yere tek gidiyorum otobüse vs binmek bile kolay oluyor 😅 ben şuan oto koltuk ile kullanıyorum boş alt iskeleti tutma yerinden tutup kaldırıyorum takma yerlerini düzeltiyorum açılmış oluyor dediğim düğmelere de basıp kolunu uzatıyorum
elifbd poyrazmom2604 satıcıya ben bir soru sormuştum bana açıp kapama videosu göndermişti isterseniz Instagramınız varsa oradan videoyu atayım buradan video yükleyemedim
poyrazmom2604 elifbd instagram kullanmıyorum ama video yüklemenin linkini atayı siz ordan atsanız olur mu akşamdan beri çözeyim diye deniyorum ama çok zor sanki bi yere takılıyor gibi
elifbd poyrazmom2604 olur atın ordan yükleyeyim size bir kaç denemede çözersiniz emin olun en başta bende öyleydim