Kızlar bebeğimle ek gıdaya geçmemize az kaldı.Şimdi başta ilk sebze tadımı felan diyorlar nasıl olacak deneyimli anneler söyler misiniz onları tattırdık diyelim sonra karıştırarak mı devam edecez.Anneler mamayla irmikli püreyle büyütülen bebek iştahsız ama kendi yediğini yedirin bebek büyüdüğünde de herşeyi yer diyorlar ne diyorsunuz ben de kendi yediğimden vermek istiyorum ama ne zaman vermeliyim nasıl vermeliyim püreyle mamayla uğraşmam lazım mı bilgi verirseniz sevinirim