Geçen gün ben de böyle oldum. Serum aldım, o da çok fayda etmedi. Bana göre beslenmeye yüklenince toparlanıyor insan. Ben tamamen ilik suyuna yükleniyorum bu durumlarda. Bildiğiniz ilik suyu kaynatıp 2 bardak henüz sıcacıkken ayırıp içine sarımsak rendeliyorum, karabiber ekliyorum, biraz da öyle kaynıyor, güzelce içiyorum. Beyran çorbası da inanılmaz şifalı. Mutlaka her hastalığımda tüketirim. Emziriyormuşsunuz da, bebeğe de şifa olur.