Nisakusum Her gün evi süpürüyor musunz? İnstagramda görüyorum mıllet hem doyson hem robot bırlıkte süpürüyor hemde ben haftada 3 bazen 4 her gün süpürmüyorum ne yalan söyliyim çünkü batmıyor yemegı mutfakta yemiyoruz salonda yerde yiyoruz altta mutlaka battanıye oluyor her yemekten çaydan kahveden sonra cırpıyorum günde 4-5 kez mutfağı da yemek yaptıktan sonra yere dokulenı temızlık mendılıyle alıyorum onun dışında da bı oyuncak dokuntusu oluyor onu da zaten günde 4-5-6-7 kez en son uyumadan topluyorum. Gerçekten herkes çok mu temız ben mı pisim 😀
alyayaz81 Nisakusum Her gün dikey süpürge ile süpürüyorum, haftalık da kablolu ile dip köşe süpürüp siliyorum. Her gün detay olmasa da şöyle bir ortalıkta gezdirmezsem içim rahat etmiyor 🙈
oglumubeklerken Nisakusum her gün supuruyorum ekstrem bi durum olmadıkça. Ve her gün süpürmeme rağmen oğlumun odasında ne bileyim kurumuş oyun hamuru kinetik kum, banyoda ya da yatak odasında yerlerde saçlar oluyor. Her gün süpürmeme rağmen bu nasıl oluyor aklim almıyor. Siz her gün supurmediginiz halde temiz olduğunu söylüyorsunuz. Ne bileyim anlam veremiyorum bu ev işine 😬
bloommom Nisakusum hafta içi sadece akşamları evde oluyoruz gün içinde robotu çalıştırıyorum hafta sonu süpürgeyle süpürüyorum
goldengate Nisakusum mutlaka saclarim dokulur ,bebegim sandalyesinde yer ona ragmen ev kirleniyof tozlaniyor halilar parkeler. Dyson isigiyla tum pislikler ortada oluyor🤭Her gun supuruyorum evet.
alyayaz81 Nisakusum Ben çalışırken almıştım . Kendi paramla aldığım halde hala söylenir ne gerek varmış 🙄
sarikavun alyayaz81 Nisakusum madem oyle verin eline supurgeyi o supursun her gun evi. Hem gerek kalmaz hem izlenmezsiniz🤣🤣
Retzja Evet süpürüyorum. Hava temizleyici ve kurutma makinesi olmasına rağmen halılar, yerler gözle göremeyeceğim şekilde tozlanıyor. Saç, kıl da mı dökülmüyor? Halının içindeki tozları nasıl alıyorsunuz?
Nisakusum Retzja supurgem güzel kedı köpek olan evler ıcın kıl tüy güzel topluyor haftada 3-4 kez süpürmekte bana yetıyor ortada kıl tüy de görmüyorm tozun pesıne de gün asırı düşuyorum 😀
myavocado Retzja Ay saç kabusum ya, doğum yapalı 16 ay oldu bitmedi şu dökülme olayı, süpürdüğüm yere ikinci kez dönüyorum yine saç düşmüş 😂
Nisakusum oglumubeklerken kınetık kum ve oyun hamurunu yazın balkonda oynuyoruz evde oynatma maya calısıyorum çünkü çok batıyor hamur halıya yapısıyor kalkmıyor
oglumubeklerken Nisakusum bende örtü seriyorum oynarken ama mesela kinetik kuma arabalarını sokuyor ne kadar temizlesem de arasında bi yerinde kum kalmış oluyor sonrasında o araba ile oynarken yere o kum dökülüyor falan. Havalar soğuk zaten dışarı çıkamıyoruz bi de evin içinde hamur oynama kum oynama diye kısıtlamak istemiyorum.
allwrite Nisakusum İlahi. Mevsimlik işçi mi canım bu çocuk? Evde de oynayıversin. 3 dk süpürmeye bakar.😊 Çabuk süpürülürse halıya yapışmaz.
Nikita Nisakusum bir eski bir yeni robotum var. İkisi de günde iki kez çalışıyor. Döküleni saçılanı, koltuk üstünü de ben heifer marka dikey süpürgemle süpürüyorum. 10-15 günde bir de normal süpürgemle süpürüyorum. Onun motoru çok güçlü
Prenses__12 Öyle çok titiz temiz bir insan değilim ama her gün koltukları çekip süpürüyorum hafta sonu açmam bazen her yerden saçlar tozlar uçuşuyor o zaman da yani bizim ev çok kirleniyor galiba bilmiyorum
218029 Günde 3 kere bile süpürdüğüm oluyor 22 aylık bebeğim sürekli birşeyler döküyor çünkü ve bende en ufak bişey görsem rahatsız olan biriyim hemen temizlemek istiyorum
ozr42 Nisakusum hergün dik süpürgemle süpürüyorum . Hatta günde 2 defa süpürdüğümde oluyor . Salonda yemek yeniyor orası çok batıyor .
Nisakusum Nisakusum bence tamamen dıkkat etmekle alakalı sacım acık gezmem esım de bende kızımda kırıntıya dıkkat ederız. Kızım bıle sofra bezı olmadan elıne bısey almaz bısey yenecekse yere battanıyr serılır üstüne bohça sonra ikiside çırpılır
Nisakusum Nisakusum annemın evınde mesela kımse dıkkat etmez salonda koltukta da yenır mutfakta masada da o yüzden oraya gidince günde ıkı kez falan acarız süpürge ama kendı evimde gerek görmüyorum hergün süpürmeye
[silindi] Nisakusum hergun sabah aksam sil supur yaparim oglende bi tur robot supurur pis degil evim bukadar supurmeye pis olmasi zaten mumkun degil benimki tamamen aliskanlik🫠
denizalismom Nisakusum genelde haftasonu yaparım temizliği çalıştığım için. Ama bazen hafta içi çok kirlendiyse ya da bişey döküldüyse yaparım
bir1anne Nisakusum hergün şarjlı ile 2 3 güne bir kablolu ile süpürüyorum toz oluyor çok fazla özellikle mutfak yemek yaparken çok kırıntı dökülüyor