asiyeakyol32 Kızlar selam bebegim 5 buçuk aylık doğduğundan beri ne yazık ki sallanarak uyuyor henüz sallanmayi bırakamadık birde hala kundak yapıyoruz diğer türlü kolu oynayınca uyaniyo uyku arkadaşı ile uykuya geçişi kolaylaştıran oldumu nasıl oluyo ben bi peluş uyku arkadaşı aldım onunla olmadı şimdi kundak yaptığım battaniyenin bir köşesini oynayarak uyutmaya çalışıyorum yani hem sallıyorum hemde o elinde oluyo yapan varmı
artikbiranneyim asiyeakyol32 uyku arkadaşı yüzünü örteceği şekilde olsun ve peluş değil de pamuklu olsun. Benim kızım o aylarda alıştı şuan 17 aylık onsuz uyumaz. Hep yanındaydı eline verdim koklaya koklaya gözünü kapatarak filan uyurdu. Hala öyle uyuyor. Bence uykuyu sevdiriyor ve kolaylaştırıyor
catperson asiyeakyol32 iki kızımda da uyku arkadaşından faydalanıyorum ben, çok işime yarıyor. Uyku arkadaşı seçimine dikkat edin, tüylü peluşlar dan ziyade ucunda figür bulunan kumaş şeklinde olanları seviyorum ben. İlk kızımda peluşlar alerji de yapıyordu biraz da o yüzden uzağım onlara. Uyku arkadaşıyla önce siz uyuyun ya da kıyafetinizin içinde tutun bir süre kokunuz ona geçsin iyice. Her uykusunda yanına koyun veya kucağına eline tutuşturun bu şekilde bir süre sonra alışıyorlar. Büyük kızım 7 yaşına geldi hala uykusu gelince uyku arkadaşını elinde gezdirmeye başlar.🫢 rmysayck ayse0575
asiyeakyol32 artikbiranneyim anladım teşekkür ederim bende artık sallamak istemiyorum çünkü sürekli sallıyorum kundak oluyo kendi biraz alışsın istiyorum
artikbiranneyim asiyeakyol32 uyku için desteğe illa ki ihtiyaç duyuyorlar ki bence bu cok normal onlardan bizim gibi uyumalarını beklemek yanlıs geliyor bana :)
artikbiranneyim rmysayck önce siz yatın uyku arkadaşıyla kokunuz iyice sinsin. Sonra başta burnunun yanına göğsüne eline vs oralara koyun. Yavas yavas kavrayıp sarılmaya başlıyorlar. Bi de isim takın. Bizimki tavşi mesela kızım odaya gidince aa tavşii hadi al bakalım uyuyalım filan diyorum hemen anlıyor. Bi de tavşi kesinlikle yataktan hatta odadan cıkamaz. Onun oyuncak olmadığını sadece uykuda kullanıldığını bilmeli.
metehan04 ayse0575 benim oğlum 1 yaşında falandı uyku arkadaşı aldığımızda, beraber seçtik oğlumla çok severek aldı oğlum büyük bir tavşan, aldığımız ilk gün ona sarılarak uyudu, şimdi 2 buçuk yaşında hâlâ aynı şekilde sarılarak uyuyor
catperson ayse0575 denemekten ne kaybedebilirsiniz ki?😊 Bir önceki yorumda yazıldığı gibi birlikte seçin hatta daha çok bağ kuracaktır.