2bebelianne__ Merhaba kızlar belediyenin mama bez yardımına başvuru yapmıştım yardım çıkmış ama bimin maması bebevita verdikleri şuan sma optipro kullanıyorum kızımda bu mamayı kullanan anneler varmı?denemek istiyorum
beyzanuroz 2bebelianne__ sakın verme içinde doymuş yağ ve aroma verici var içeriği diğer mamalar gibi temiz değil lutfen verme
umay4160 Ben kullanıyorum canım doğdugundan beri suanda 2 numaraya gectık ne gaz nede kabız yaptı ben memnunum