Kızlar merhaba bebeğimin gündüz uykuları düzene girmiş gibi çok şükür ama gece 1 olmadan uyumuyor,burda yada ınstgramda görüyorum bazı anneler 7 de gece uykusuna geçiş yaptırıyor yada 9 da,hiç bi zaman yapamadım onu, bebeğim sabah 7-8 gibi uyanır her zaman 9 buçuk gibi tekrar uyur 1 saate uyanır,sonra 12 de uyur 2-3 e kadar uyanır ve 5 gibi tekrar bi saat daha uyur,8 gün tekrar uykusu geliyor uyuttuğum zaman bi saate uyanıyor en başa dönüyoruz nasıl olucak böyle? Sonra zaten gece uykusuna geçmesi çok zor oluyor 11 de uyutmaya başlasam 1 i buluyor,1 haftadır gündüz uykuları bu şekilde gündüzde uyutmasam aşırı ağlıyor uykusu geliyor,çok uzun oldu kusura bakmayın sizler nasıl yapıyorsunuz? 1 de uyuduğundada 2 saate bi devamlı uyanıyor