alyaninannesi1 Kızlar Mamayı nasıl sevdirebilirim 4 cü aya giricek artık sütüm yetmemeye başladı galiba çünkü memede çok ağlıyo emmek istemiyo felan mama veriyorum onuda kabul etmiyo biberonu diliyle itiyo veya başlığıyla ağzında oynuyo napıcağımı şaşırdım ya 🤦♀️
masall92 alyaninannesi1 her türlü mama ve biberon denendi durum aynı. Emzirme destek aparatı varmış sanırım burds gördüm hepsiburada da cıkıyor onu denemeyi düşünüyorum
kikis alyaninannesi1 mama değilde biberonu istemiyor olabilir kaşıkla deneyin eğer alıyorsa biberon reddidir. Bu sürece kadar hiç mama vermiş miydiniz emzirme dışında
alyaninannesi1 kikis hayır İlk doğduğunda kilo kaybı oluyo diye vermiştik bi kaç kere sonra kilosu düzene girdiği için bıraktık