Kızlar bebeğim 2 aylık gazlı ve reflüsü olan bir bebek kilo alımı falan gayet iyi çok şükür ama bugün sürekli bir uyuma isteği var nedense önceki günler bu kadar uyumazdı emiyor altını değiştiriyorum biraz oynuyoruz yarım saat kırk beş dk sonra ağlamaya başlıyor susmayınca emzik veriyorum hemen uyku haline geçiyor normal mi sizce bu ayda yoksa bi sorun olabilir mi 31 Aralık’ta doktora gitmiştik bir sorun yoktu