momiss Kızlar bebeğim 14 aylık bugün bildiğiniz iki ayağıyla sanki topukları acır gibi parmak ucunda yürüdü neden olabilir acaba
aysebb momiss Normal bir durum yürümeye başladıklarından sonra genelde yapıyorlar özellikle 18 aylık olana kadar. Benim kızımda yapardı 18. aydan sonra azaldı 2 yaştan sonra zaten tamamen kesildi
mamabear_ momiss benim kızım da yapıyor ara ara yürütece binmedi hiç. Çocuklar sürekli bir şey keşfediyor o hareketi başka bir harekete dönecek muhtemelen endişelenecek bir şey olduğunu sanmıyorum
anonimli Bence takipte kalın Bi kaç gün Dikkat çekmek için olabilir Yeni bişey keşfediyor olabilir İlgisini çekmiştir öyle yapmak ondan olabilir Eğer sürekli tekrarlarsa bence doktora götürün
aysebb momiss Hayır canım bekleyin 2 yaşına kadar dediğim gibi olur. Bu durum her bebekte oluyor genel olarak. Parmak ucu basma, içe basma, dışa basma vs 2 yaş civarında düzelen durumlar. Tabiki takipte kalın o zamana kadar
momiss biricigiminannesi26 bindi ama çok sayılmaz ondan olsaydı çok daha önce olmaz mıydı acaba 3 aydır yürüyor ilk kez böyle yaptı