Kızlar bebeğim 10 ay 20 günlük ilk öksürük hafif nurun akıntısı ile başladı 2 gümdür ateş bar halsizlik var sanırım çok mutsuz bebeğim acile götürmüştük baktı boğaza falam antibiyotik verdi calpol ile ilerliyorum birde bu şekilde yaşayan var mı ne kadar süredece geçer 2 gündür ateş çok yordu bebeğimi onu öyle gördükçe ben ağlıyorum influenza mı ne çıktı biride nesi bu anlayamıyorum 😭😭😭😭😭