denizayla bende ekransız büyütüyorum 9.5 aylık gün sonunda pertimiz çıkıyor eşimle ama yapacak bir şey yok 🥴 kitap okuyoruz, kule yapıyoruz, yürüme arkadaşıyla takılıyor bazen, cırtlı kitaplar , renkli halkalar , renkli toplar vs onlarla uğraşıyor onları konuşturuyorum ama bu aralar hiç oynamak istemiyor yanında bizim olmamızı istiyor fisher price masalları inceliyoruz evin içinde geziyor emekliyor zaten biz gezdiriyoruz bazen yemek yaparken yanımda oluyor mutfağı keşfediyor camdan dışarı bakıyoruz gelene geçene aklıma bunlar geldi 😂 ama telefon ve kumandayı bulursa affetmiyor hemen eline alıyor 😭