Bebeğim sadece pusetini bi kaç kez kullandı arabayla bi yere giderken oto koltuk niyetine kullandık kışın doğdu çünkü. Yaza yürüyecek ve nefret ediyo arabadan o yüzden satıyorum 0 ayarında almak isteyen olursa sumeyyeyildirann İnstagram hesabıma yazabilir