annelife mervis112 parası çekilen birisi yazmıştı burada ben de çekiliyor diye duydum. Geri de alamıyorsun o parayı
mutlu27 mervis112 hic cekmeyip icinde dursun toplu cekeyim dersen 6 ayda devlete iade olur ama kartla harcama yaptiysan olmaz
yenibir Benim de bebeğim beş ay oldu bir ay önce başvuru yaptım bankayı aradım ay sonu yatar size mesaj gelecek dedi ama henüz bir mesaj gelmedi kartım da yok bekliyorum ama mesajı mı beklesem gidip çıkarsam mı bilemedim
mutlu27 mervis112 halk bankasindan cikar cok kolay bes dk surmuyir bi iki yere imza atiyorsun o kadar