bdkuzu 20 aylık her ay kesin balgamlı öksürük alerjik bronşit yüzünden hastanelerdeyiz havalar antbiyotikler.. Bitkisel Önerebileceginiz birşey varmı Çörek otu yağı, udi hindi yagı cok duyuyorum Sarımsak bal gibi alternatifler
bebikomomyy bdkuzu üstte kalsın cnm onların iyi geldiğini duydum evimdede var hatta ama bebeğim için hiç kullanmadım nasıl kullanılır bilmiyorum yapay zekaya sorabilirsiniz. Geçmiş olsun
balkizlar bdkuzu ayağına sarımsak zeytin yağı sürün… sarımsak bal limon hasta değilken haftada bir hastayken her gün.. pekmez bal bunlar da öksürüğe iyi geliyor…çiğ zencefil bal karışımı ya da çayı..çörek otu yağı nı kendime kullanıyorum..yıkanmamış yün koyun göğsüne… kuru havluya kuru sabun sürün koyun göğsüne ve sırtına 4 er saatte bir.. bunların hepsini bir yapmıyorum ama hangisi denk gelirse yapıyorum hastalık ilerlemeden yaparsanız daha iyi.. öksürüğe siyah turp bal var ona da internetten bakın
Balbulutu bdkuzu ben çok sık vermiyorum 1 diş sarımsağı bıçakla minik minik doğruyorum bal ve limon sıkıp veriyorum işe yarıyor iyileşene kadar yapabilirsin Instagram da hastalanmayançocuk sayfasına bakabilirsiniz