Bağışıklığını kuvvetlendirmeniz lazım. Hastalık ortamında durmayın, yemesine içmesine dikkat edin, probiyotik kullanın. Temiz yesin içsin. Zaten gün aşırı kan almak isterler muhtemelen. Yükselir inşaAllah hastalıktan oluyo. Benim oğlum daha 2 aylıktı ağzında geçmeyen pamukçuk tarzı beyazlık vardı dili hariç, en son 4 aylıkken ateşlendi öylelikle bildiler. Maalesef biraz uzun sürdü bizim 3 ay kadar. Sıkmayın canınızı geçmiş olsun🌸