2bebisannes Hanımlar Arçelik kurutma makinesi hangi modda kurutuyorsunuz ben yeni aldim ve eşyalar çeker diye çok korkuyorum Eco modda çekmiyor diyorlarr slz nasıl yapıyorsunuz bana bı yardim edin nolur
goktugumom 2bebisannes ben karmada kurutuyorum bebeğimin kıyafetlerini de bizimkileride. İkinci seviye olarak ayarlıyorum sadece şimdiye kadar hiç bir kıyafetimizde ne küçülme ne de nem olmadı
minnakpopus 2bebisannes bende arçelik kullanıyorum kıyafetlerimizi karmada kurutuyorum. Bebeğiminkileri hijyen kurutmada havluları havluda nevresimleri de pamukluda şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım
Gul-42 2bebisannes hepsını ekstra kuruya atıyorum bırde ıcıne boyle büyük seylerle atmayın kurutmaz carsaf nevresım bornoz bunlarıı ayrı atın
dilankonakk Ben de oglumun kıyafetlerini hassas program düşük ısı, açık ve koyu renklileri kot programı, beyazları pamuklu ekonomik böyle yıkıyorum
goktugumom 2bebisannes evet ben o şekilde yapıyorum sadece havluları ayrı atıyorum beraber atmayın dedi servistekiler
aysegullyz 2bebisannes Hangi ayarda kurursa kurusun düsük ısı verirseniz cekme yapmaz epeydir kullaniyorum ben hicbir sorun olmadi,ama genelde havlu vs kalin seyleri kiyafetlerle atmiyorum surenin uzamamasi icin. Bebegiminkileri de pamuklu eco da kurutuyorum hep bazen zibınlarda cekme yapabiliyo cunku. Birde alt filtresini her kurutma sonrasi aciyorum orasi islak kalirsa kiyafetler kurumuyor yada kokuyor.
aysegullyz 2bebisannes ben isi derecesini cok yuksek tutmuyorum yani ++ falan oluyor ya ekranda onu hic en yuksege almiyorum o zaman cekme yapabiliyor bana da servis kurarken oyle demisti isi yogusmali olunca makine zaten cok cekme riski olmuyor
Rabiiul 2bebisannes Beko kullanıyorum iki marka da aynı bünye altında satılıyor buna istinaden , dolap kuruluğunda kurutuyorum kızımınjileri bebek de kurutuyorum hiç çekme olmadı. Kurutma topu ile kuruma süreleri kısalıyor çamaşır miktarına göre 50 dk da kuruyan bile oluyor