eflininannesi55 Kızlar 20 bine kadar dikey süpürge markası önerebilir misiniz ıslak kuru istiyorum philips 7000 aqua trio alacaktım olumsuz yorumu çok var kullanıp memnun olan var mı
monica50 eflininannesi55 9000 kullanıyorum 7000 ve 8000 serilerinde kronik sap kırılma sorunu var, ben 25 verdim ama aşırı iyi silmesi falan çok memnunum
eflininannesi55 monica50 bende 2. El 7000 buldum 10 bin ama yorumları görünce vazgeçtim 9000 daha mı iyi
monica50 eflininannesi55 trendyolda yorum okumanızı tavsiye ederim philipsin eski serilerinde çok sık sap kırılma sorunu yaşanıyormuş