zeynebimd İkizlerimden birini yol tutuyor hep kusuyor yolculuk eziyet oldu bize resmn yani merkeze 15 dk evimiz ne zmn çıksak mutlaka kusar yaza uzun yol planımız var kızlar nasıl çözeriz bu durumu
Kaardelen zeynebimd Altta bir hanımefendi daha yazmış. Metpamit diye bir şurup var çok işe yarıyor. Oğlum bana çekmiş sanırım beni de araba tutardı bir de onun hapı var büyükler için onu da ben kullanıyorum kurtarıcım oldu resmen. Aynı şekil de oğluma da iyi oldu.
semaaaksoy zeynebimd benim çocuğumda niyetse hep başkasının arabasında kusıyor bizim arabayla bir yere gidelim hiç bir şey yok bananlarla kardeşlerim olsun arabasına binelim kusuyor çocuk 2 yaşında
fatmanurkogl zeynebimd benim kızımda 5 buçuk yaşında 3 yaşına kadar falan hep yolda kusuyordu kısa yolda bile. Ve çok sık memlekete gidiyordum bilirim çok zor. Göbek deliğine çapraz şekilde yarabandı yapıştırabilirsiniz bi araştırın. Bir de yola çıkmadan önce süt yoğurt vs. Çikolata şekerli şeyler ve aburcubur yedirmeyin ben bazlama yapıyordum çubuk kraker dışında bir şey vermiyordum suyu bile çok az az veriyordum böyle çözümler buldum kendim. Ama uzun yola çıkacaksanız gece çıksanız sizin için daha iyi olur
mavigibibakti zeynebimd bunu yazdığım için umarım linçlenmem ama ben küçükken kısa yolda bile kusardım eski gaz lambalarının yagı olur onu kokla demişlerdi psikolojik mi bilmiyorum ama grçmişti
Msule Benim kızımda öyle,gurbet olduğumuz için işkence olurdu yolculuk,Metpamit diye kusma ve bulantı önleyici şurup var evden çıkmadan kilosuna göre veriyordum şükür öyle önüne geçtim isterseniz siz de bir deneyin
zeynebimd Msule teşekkür ederim aç karna mı veriyorsunuz biz genelde sabah erkenden çıkıyoruz da çünkü kahvaltı etmeden
zeynebimd Kaardelen teşekkür ederim aslında ilaç şurup vermek hiç istemiyorum ama artık başka çarem kalmadı
zeynebimd semaaaksoy ay çok zor ya ben poşet falan tutuyordum önceden şimdi tutturmuyor bir de iyice zorlaştı
Msule zeynebimd zeynebimd evet aç karnına veriliyor 4 saat etkisini gösteriyordu,sürekli kullanmayacağımız için çok bi zararı yok,ateş düşürücü harici ilaç kullanmıyorum ben de