ninodurbenimadim mavigibibakti Yürüteç ve zıpzıp tavsiye edilmiyor doktorlar tarafından. İlk adım arabası kullanılabilir ama sürekli kontrol altında tutmak gerekiyor. Onda da hızlı gidip kafa darbesi alma riski oluyor. Ben şahsen hiçbirini kullanmadım.
eddm mavigibibakti d hiçbiri zaten ikisini doktorlar önermiyor , diğeri de aşırı hızlı hep kontrol altında olmalı o yüzden sen yürüt. Ben öyle yaptım hep.