Çarşamba günü doktora gitmiştim bizimkininde Biberon reddi var 9 aylık mama içmek istemiyor kaşıkla versem kabul ediyor öylede 2 saatte anca bitiyor. Bende doktora söyledim doktorda kilosu iyi ısrar etme teklif et içmiyorsa gece gündüz 2 3 kere versen sadece yeter yemek yiyorsa yemekten devam et geçene kadar dedi. Demem o ki eğer ek gıda yiyorsa mamayı gündüz uyku sersemligiyle gecede yatarken verseniz olur, hatta ben kaşık mamasının içine bir ölçekte mamasından atıyorum öyle veriyorum bu aralar.