Bizimkinde aynı ya hassas bi cildi var 2 3 kere oldu bi diyorlar mevsimsel bi diyorlar dişten adam akıllı sebebini bilemedik şurup kullanıyorum bende alerji dün başladım bide krem var sağlıkocağı vermişti onu sürüüroym yüzüne ama neden bilemiyorum neyden oluyor iyice bakmıyorlar ki ilaç verip yolluyorlar