Bebeğim iki aylık vücudu virüs kapmış enfluvir ilaç kullanıyoruz fakat kullanırken şimdi balgamlı öksürük olduk balgam da atamıyor sürekli öksürüyor 0,9 izotonikle sürekli buhar veriyorum ama hâlâ bir açılma olmadı doktor Ronkotol ilaç verdi sizce bir yan etkisi olur mu vermeli miyim