hamzaefem1726 süt kansızlık yapıyor direkt. Fos kilo bana göre. Görümcemin oğlu süt ile büyüdü sürekli hasta. En son bir doktora götürdü bağışıklık sıfır dedi. Kilosu çok önde. Çevremde kim süt içirdiyse hepsi öyle. Kızım 4 yaşında bu sene okulda dağıttıkları zaman içer sadece. Harici içirmem aykırı olmayacak olsam onu bile içirmem. Yoğurt yiyorlar, ayran içiyorlar, kefir içiyorlar bana yetiyor.
Keçi sütünü de annemler ayarlar küçük şişerlere ayırıp buzluğa atarım. Çıkarıp taze taze yoğurt yaparım küçük şişelere yine aynı şekilde. Yoğurt formunda verin bence zaten küçük bebeğiniz bir de sindirim ile uğraşmasın 🌸