nehiremi canım sizin kiloda da böyle sorun olmuş muydu red yaşadığınız zaman ? Ben de neler neler deniyorum deli gibi , sırf emsin diye yapmadığım kalmadı . Bu geçici süreç mi gerçekten , geçer mi ? Emzirmenin hiç bu kadar zorladığını bilmiyordum bu reddi yaşamadan önce … Doktorum iyi ki mama vermişsin dedi , iyice stres oldum zaten . Yani 1 öğün mama mı doyurmuş .