O an ağlamıyor olsam bile bana anne sen ağlıyorsun dedi. Hayır oğlum bak gülüyorum dedim güldüm. İçim paramparça oldu. Yüzüm gülüyordu ama gözyaşlarımı içime akıttım kızlar. Son postlarımdan da anlaşılacağı gibi son zamanlarda elimde olmayarak oğlumun yanında ağlıyorum sesim istemsiz yükseliyor. Bir de üstüne sen ağlıyorsun deyince…bunların vicdanı içimi kemiriyor şu an. Mutsuz, ağlayan bir anne olarak görsün istemiyorum beni. Kendimi nasıl toparlayacağım bilmiyorum