Cinarabia benim kızda tam o aralarda bıraktı. Çok pişik olmuştu, bez çok rahatsız etmişti. İyi madem bağlamayalım ama çişler kakalar buraya yapcan, gelirse tuvalete koş koş yapcan sende dedim. Bide kreşe başlamak istiyodu, bezli almıyolar diye çok içlenmişti, hadi bakalım bezi bırakırsan kreşe yazdırcam seni diye motivasyon verdim bide😄 ilk hafta kaçaklar normal ama hiç istemiyosa, söylemiyor, siz götürdüğünüzde yapmıyosa ve mental olarak siz hazır değilseniz bezle devam edin.