yaman02 Siz yanlış kullanıyor olabilir misiniz ? O markayı da kullanan arkadaşlar memnun olduklarını yazmışlar yorumlarda ? Ayrıca sizin makinanız yoğuşmalı mı ısı pompalı mı ? Bu arada evet ben memnunum kullandığım markadan da makineden de sizin yaşadığınız durumları hiç yaşamadım, yastıkta yıkadım kuruttum yorganda .