deryaakg zorunda mıydık bilmiyorum ben hiçbir şey yiyemiyordum çok zayıflamıştım tüm günüm açlıkla geçiyordu, bebekte düzelmiyordu asla emmek istemiyordu doktorlarda mamayla beslenmesini önerdi zaten erken doğdu kiloya ihtiyacı var strese sokmayalım dediler