ilkanneyim Ben doğduğundan beri anne sütü + mama ile gidiyorum sütüm az olduğu için bebeğim henüz 2 aylık ama her memeyle beslenme sonrası 90 cc mama içiyor bazen doymayıp ağlıyor 30 cc daha mama veriyorum. Sizinki 5 aylık olduğu için verdiğiniz mama bana az miktarda geldi ama kötü anlamda değil, aksine iyi bişey demek ki sütünüz çok ki mamayı az içiyo bebeğiniz. Gece mamayı çok içmesi de sanırım akşama doğru süt üretimimiz azaldığı için, benimki de gece uykusundan önce 150 cc içiyor.