Merhaba arkadaşlar.. eşimin safra kesesinde polip varmış 3 tane.. pazartesi genel cerraha gidecek inşaAllah.. ne diyecek bakalım..forumda biraz baktım..ameliyat zor olmuyormuş ama eşimin aile öyküsünde kanser olduğu için biraz endişeliyim.. aklıma kötü kötü şeyler geliyor.. Allah korusun.. biraz morale ve duaya ihtiyacım var.. 😔 7 yaş ve 6 aylık çocuklarım var.. Rabbim eşimi evlatlarımıza bağışlasın..