Merhaba yaklaşık 8-9 gündür geçmeyen boğaz ağrım var çok şiddetli. Viral faranjit olmasına rağmen antibiyotik verdiler kullandım ben de yinede ama yani geçmiyor 2 defa acile gittim. Doğum sonrası o kadar arrttı ki bu durum artık sinirlerim çok bozuluyo. Temmuz ayında tam 1 ay boyunca sürdü fobi oldu bende bu faranjit. Bu arada kızım 8,5 aylık ondan bana geçti emziriyorum. Benzer durum yaşayan var mı her türlü tavsiyeye açığım