tosuncuk25 Bayramdan sonra 8 aylık oğlumun sünnetini yaptirmak istiyoruz. Hangi yöntem daha sağlıklı daha güvenli ve gelecegine daha iyi olur bilemedik. Bir de İstanbul’da nereyi önerirsiniz Avrupa yakasında?
[silindi] tosuncuk25 ben oğlumu 2 aylıkken dikişli sünnet ettirdim gerçekten çok hızlı iyileşme oldu ve sonra doktorumuz da aile hekimimiz de çok başarılı olmuş diye beğendiler. Sünnete karar verene kadar birkaç çocuk cerrahıyla konuştum hepsi dikişli yöntemi önerdiler. Şimdiden hayırlı olsun sünnetiniz 🌸
zweifachmama tosuncuk25 3,5 aylıkken oldu dikişli yöntemle memnun kaldım şişli cemil taşcıoğlunda yaptırdık doktorundan çok memnun kaldım (Eğitim araştırma hastanesi)
kubra00k Oğlum 2 aylık oldu dikişliydi. İki üç güne dikişlerde gitti düzeldi. Ben klipsli hiç durmadım yaptırmazdım bilmediğim şeyi
fatmapekacil zweifachmama merhaba cemil Taşçıoğlunda bir problem nedeniyle mi sünnet oldu, 1 yaş sınırı var diye biliyorum
cahillesohbetikestim_ tosuncuk25 lazerle tavsiye edilmiyor yakma olduğu için ileriye dönük sıkıntıların meydana geldiği hissizlik vs yaşandığı yönünde olumsuz geri dönüşler varmış.
ugurbocegmm tosuncuk25 büyük oğlumu 4 aylıkken, ikinci oğlumu 1 aylıkken Çocuk Cerrahı Çağlar Münevveroğlu’ na sünnet ettirdik, dikişli. Çok memnun kaldık 🙏
dmlmrt8 ugurbocegmm a bizde Çağlar hocaya yaptırdık . 18 günlüktü oğlum hatta iyi ki diyorum çok doğru bir karar vermişiz
zweifachmama fatmapekacil evet kasık ve su fıtıgı vardı onlarla birlikte sünnet de oldu doktor sordu ameliyat olucak sünnet de olsun istermisin annesi bende isterim dedim bu şekilde oldu
dmlmrt8 ugurbocegmm esenler medipolde yaptırdık bizde haftada 2 gün oradaydı kendisi zaten ona denk getirmiştik