Selam kızlar bugün başladım bezi çıkarttık yarımsaatte bir lavaboya götürdüm oturuyor ama yapmıyor neyse az önce kaza oldu altına yaptı sonra anne altıma yaptım dedi bu iyi bişi heralde..yardımcı olun kızlar napmam lazım önce benim istikrarlı olmam lazım galiba..28 aylık olacaz bu arada