Kızım 8.5 aylık bir dişimizi patlattık hiçbir sıkıntı yaşamadık birazcık uykusuzluk vardı ama ikinci dişine geldi sıra sıfır uyku ateşi 40′a kadar çıkıyor hastaneye gittiğimizde parol verip gönderiyorlardı dün farklı bir hastaneye gittim ve fitil verdiler faydasını gördüm ama dün gece ve sabah yaptığım fitilde kızım poposundan hemen kaka yaparak çıkarttı ve p***** pişik oldu ishal fitil verdiğimden beri ne yapmam gerekir bu durumu yaşayan var mı nasıl bir çözüm önerisinde bulunabilirsiniz. Ateşi çok şükür kontrol altına aldık ama bu ishal konusunu nasıl halledebilirim hiçbir şey yemek istemiyor sadece anne sütü alıyor ağzının içinde aft çıkmış