pudu rica ederim, çok geçmiş olsun. Bebeğiniz kaç aylık bu arada? Bugün doktor sterimar yazdı kızıma, 3.aydan sonra kullanılabiliyor dedi. Bebeği 45derece pozisyona getirip burnuna yerleştirip sıkarken içinden 5e kadar sayıp çek dedi. Denediğimizde çok iyi geldi, bunu aspire etmeye gerek olmuyormuş ayrıca burun kıllarında biraz tutunup serum fizyolojiğe göre daha uzun süre nemli kalmasını sağlıyormuş. Eğer bebeğiniz ay olarak uygunsa güzel bir seçenek.