ezgiliiii ben mamma kullanıyorum çok memnunum bebeğim 1 aylıkken aldım en alt kademesinde uyutmak çok işime yaradı şuan 5 aylık uyutmak içinde değilde ben mutfakta yemek yaparken beni izlemesi için kullanıyorum çok işime yaradı. Benim kullandığım premium değil normal gri olan model