burcg ilk 2 ay 1 er kiloyu geçkin aldı
Bu ay 600 grama yakın almış . O da benim zorumla geceleri uyanıp emzirmekten . Yoksa gün içinde mümkün değil, ama 3 aylık bebeğe hâlâ geceleri bu şekilde kalkmaya devam mı edeceğim . Doktorum kalkma diyor , bu sefer de bebeğim aç kalırsa . Gündüz emmiyor çünkü . Çok yıprandım , desteğim de yok . Uykusuzluk yorgunluk , bide bu çıktı