Yaklaşık 3.5 aylık. Doğduğundan beri uykularina dikkat ediyorum. Uyku, uyanıklık sürelerine göre uyutuyorum. Ama 2. Aydan sonra kucagimda uyumamaya başladı. Bu yüzden pusette uyutuyorum. 15 dakika sonra yatağına alıyorum. Ama korkuyorum büyüyünce nasıl uyutacagim diye. Besigine koyup ninni söyleyip, pispis yapıp uyutmak istiyorum. Nelere dikkat etmem gerekir. Çoğu kişi başarıyor. Ben de yapabilirim diye umur ediyorum. Instagramda takip ettiğiniz veya youtubeta izlediğiniz uyku eğitmeni veya bu konu hakkında bilgi veren birileri var mı memnun kaldığınız