Emine_2222 bebekler ilk 4 ay uyku düzeni nedir bilmezler ve alışma olmaz diyor danışmanlar, 1.5 ay ayakta sallamak için çok küçük bence, ben o zamanlar emzirerek uyutuyordum, ayakata geziyordum ve mutlaka yarım kundak yapın bebekler sıkışmayı seviyorlar zaten bi süre sonra kundağı istemicek, 9.30 da uykuya geçiriyosanız ondan önceki uykusundan 8.30 da falan uyanmış olması gerekir eğer ki daha erken uyanmış ve uyanıklık süresi uzunsa o da uykuya geçmesini zorlaştırır. Gece uykusu için bence en güzel saat 8.30, 3 aylık biz şuan öyle yapıyoruz kaçta yatarsa yatsın kalktığı saat değişmiyor çünkü, 8 de yatma rutini oluşturabilirsiniz bezini değiştirmek üstünü değiştirmek sarılmak kundak yapmak emzirmek gibi loş sessiz ortamda