Bebeğim 3.5 aylık. İlk aylarda kucagimda sallayarak uyutuyordum. 2. Ayın sonunda kucagimda uyumamaya başladı. Resmen çırpınıyor. Dün gece banyo yaptırdık. Normalde sallamaya bile gerek kalmadan kucagimda bayılır, hemen yatağına koyarım. Yine aynı şekilde cirpindi agladi. Eşim biraz da bana ver dedi. Abartmıyorum. Kucağına alınca sustu. Ve anında uyudu. Neden böyle yapıyor acaba yaşayan var mı bu durumu