Kızım 2 yaşında doğduğundan beri babasına aşık bir kız çocuğu hastalansın babasına ahlar babasını ister sabah eşim işe gittikten sonra uyanır babasına aglar susturamam o derece bana hiç öyle değil tam tersi istemiyor beni ben vurmuyorum güzel konuşurum beni hiç sevmiyor çok üzülüyorum bizim yatakta yatar mesela babasına sarılır beni itikler git git diye babası olmazsa ben zor uyuyorum sadece çok zayıf kızım yemek yemediği zamanlar yani kaç ay önce yemek yemediği için bir anlık sinirle bagırıyordum acaba ondan mı beni sevmiyor sabah çok ağladım 😞