bihterziyagil__ eğer kendin ürettiğin bir şeyi satıyorsan karlı. Benim iki hesabım var. Bir tanesinde kendi ürettiğimi, diğerinde al-sat yapıyorum. Kendi ürettiklerimden sattığım fiyattan %60’ı bana kalıyor. Komisyon ve kargo düşünce elime geçen %60 oluyor. Al-sat yaptığımda %30 kadar kazanıyorum.